close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

חנות בדים– שפע אינסופי של אפשרויות

מערכת שורשח תשרי, תשעט17/09/2018

חנויות בדים הם תמיד מקומות שכיף לבקר בהם – השפע המסחרר של הצבעים והמרקמים הרכים תמיד מסעיר את החושים ומזכיר לנו עד כמה נרחב חופש הבחירה שלנו

תגיות:
חנויות בדים הם תמיד מקומות שכיף לבקר בהם – השפע המסחרר של הצבעים והמרקמים הרכים תמיד מסעיר את החושים ומזכיר לנו עד כמה נרחב חופש הבחירה שלנו. כשבוחרים לאיזו חנות בדים להיכנס ישנה כמובן חשיבות למבחר הרחב – אבל יש עוד פרמטר שכדאי לתת עליו את הדעת: המקצועיות של צוות החנות. רק במקום מקצועי באמת תוכלו לא רק לבחור בין שפע אפשרויות אלא גם לקבל המלצות מקצועיות אמינות ולהגיע לאופציה הטובה ביותר עבורכם, לכל מטרה שהיא.

קטיפה
פריט אחד שתמצאו בכל חנות בדים הוא בדי קטיפה. לקטיפה יש מראה יוקרתי ובנוסף היא מזוהה עם עיצוב קלאסי ועם תשוקה. ישנם בדי קטיפה שעשויים חוטי משי וישנה גם קטיפה שהיא על בסיס ויסקוזה או פוליאסטר.

פשתן
פשתן הוא עוד סוג נפוץ במיוחד של בדים שתמצאו בחנויות רבות. לרוב הוא מגיע בגווני אדמה ומקנה לחלל שבו הוא נמצא מראה שובה לב, חמים ומזמין. עוד כדאי לדעת כי בד הפשתן מתאפיין בעמידות גבוהה (שכן סיביו ארוכים) – ובפרט אם מקפידים לרכוש אותו בחנות מקצועית ואמינה.

כותנה
צמח הכותנה הפך לאחד מחומרי הגלם הנפוצים ביותר בשימוש המין האנושי – אנחנו הופכים אותו לבגדים, לצמר גפן רפואי, לרשתות דיג ולעוד שלל מוצרים. הסיבה העיקרית לכך היא היכולת להנדס גנטית את הכותנה כך שהיא תהיה עמידה בפני חרקים גם ללא הדברה. האיכויות העיקריות של בדי כותנה הן פרקטיות ופשטות.

אורגנזה
בד אורגנזה הוא עוד מוצר מבוקש בכל חנות בדים. הוא מתאפיין במראה אוורירי ועוד איכות חשובה שלו היא שהוא מאפשר כניסה של אור רב. בנוסף בד האורגנזה תורם לכל חלל גם בהיבט האסתטי, וכשמשתמשים בו לטובת וילון נהנים מהצללה איכותית.

אילו עוד אפשרויות מציעה חנות בגדים?
חנויות בדים מציעות עוד סוגים רבים של בדים ובהם למשל ויסקוזה ומשי. כאמור מומלץ להגיע לחנות שהמבחר בה רחב והצוות בה מקצועי, קשוב וכמובן מצויד גם בסבלנות הנדרשת – שהרי כשישנה בחירה בין כל כך הרבה אפשרויות משמחות, לא קל לבחור את זו הטובה ביותר.
הוסף תגובה
שם השולח
תוכן ההודעה